素顏秘訣 PICOCARE真•皮秒激光 可以睇到感受到嘅幼嫩肌


素顏秘訣 PICOCARE真•皮秒激光
可以睇到感受到嘅幼嫩肌



俗語話一白遮三醜』,而亞洲人膚色天生偏黃,當受到紫外線照射時膚色更容易變得深沉和出現雀斑。為咗白同祛斑,我已經係日常生活中用盡一切可能嘅辦法幫助皮膚變白,例如買好多美白祛斑產品,甚至服用美白丸/飲品,但講真呢啲方法嘅成效真係唔大,所以我一直都留意美白嘅方法,因為『白』真係好重要!上網睇到唔少人會推薦用pico皮秒激光技術,但pico有好幾種(picocarepicosurepicoway)邊種先最好!?由於picocare係最新嘅皮秒技術,係20188月先推出,所以貪新鮮嘅我就揀咗picocare來做啦,效果係點,繼續睇就知><

Picocare皮秒激光嘅原理
Picocare皮秒激光韓國上市醫美儀器集團WONTECH生產,醫學研究指出此機更適合亞洲人皮膚,係韓國最多皮膚可醫生選用,更得到不同認證(美國台灣FDAKFDACE)採用結合4種波長同黃金蜂巢聚焦科技,聚焦100%能量,極速粉碎黑色素,而被粉碎的黑色素會通過皮膚代謝排出體外。而且皮秒脈衝時間極短(450ps),色素清除得就越乾淨。而黃金蜂巢聚焦技術更應用激光誘導光學擊穿原理LIOB,令目標治療位置表皮或真皮層產生空穴效應/空泡現象刺激膠原和彈性纖維生長,有效治療各式疤痕同凹凸

點解Picocare皮秒激光咁好?
佢除咗減低皮膚熱損傷,令療程時痛感變得更輕微,更可降低反黑機會,同時大大縮短療程時間減少療程次數復原時間更效果更明顯。此外,picocare皮秒激光獨有黃金聚焦蜂巢配備多個spot size技術,可以針對唔同皮膚問題做出唔同效果,做到真正對症下藥

Picocare皮秒激光功效
-美白祛斑
-緊緻嫩膚
-均勻膚色
-撫平皺紋幼紋
-收細毛孔
-淡化疤痕/紋身/凹凸洞

療程後感受
由於picocare皮秒激光療程現時係香港只有3間美容中心可以做到,經過一輪嘅比較之下(其實只想揀一間價錢合理同近自己嘅),我就揀咗Cutis彩光醫學美容中心,佢地有現有兩種波長可以做,532&1064nm,其實兩種已經好足夠,532nm做表層清潔,1064nm就底層清潔,當然兩者可以只選其一,不過我就揀咗兩個來做,因為我真係想素顏白滑通透零瑕疵)都咁靚><

療程開始嘅時候係無咩痛感,只係feel到好輕微嘅熱,可能因為有敷麻藥,到後面要重點去暗瘡印同比較深色嘅斑嘅時候就會有少少好似比橡筋彈咁嘅感覺,對我來講係有啲啲痛,就來要標眼水咁,不過為咗靚點有要忍下。療程完嗰刻紅腫唔太勁,因為療程中會經過敷冰階段所以紅腫都會退咗好多,而較深色嘅斑同暗瘡印嘅紅點係唔會敷完冰就退落來,需要幾日時間等皮膚自己恢復(姐係等膠原自己增生令暗瘡印變番平滑)。最後經過一個月嘅時間,皮膚真係睇得出白咗幾度,而且毛孔都細埋,誇張啲講皮膚變得又白又滑,好似剝殼雞蛋咁靚><而我最期待嘅暗瘡印都無之前咁明顯,但已經淡咗好多(因為比較深,無可能做一次皮秒就完全平復曬),宜家真係唔化妝都咁靚,素顏就可以出街(不過千萬要搽防曬)。如果化妝嘅話,都feel到個妝零舍貼服,個暗瘡印稍微用粉底就可以遮到,Yeah


睇完心嘅你地可以去試下架><
 

Cutis

Tag:
pico, picocare, picocare皮秒激光,美白,祛斑,緊緻,嫩膚,皺紋,幼紋,疤痕,凹凸洞,紋身,收細毛孔,均勻膚色,cutis, 彩光醫學美容中心



留言

這個網誌中的熱門文章

【輕鬆減肥】Emsculpt 鍛練腹肌妙法 全球唯一強肌塑形 訓住練出馬甲線腹肌

簡單認清韓國幸福椅與收陰機的分別 話你到底邊樣先係最好最適合自己?