【最啱小資女嘅脫毛】 唔洗一萬就可以做到全身脫毛 仲係GentleLASE Pro 755nm


【最啱小資女嘅脫毛】 唔洗一萬就可以做到全身脫毛 仲係GentleLASE Pro 755nm
我係一個半工讀嘅『毛孩兒』,因為比蜜『嫌棄』,所以決心去做激光脫毛,仲要全身果隻!點解咁講?事關呢排熱到飛起,我經常性著短褲短袖,因為我手手腳腳都好多毛髮,所以平時三唔埋兩日就會用剃刀剃走佢,搞到好多黑色一點點同埋黑色素越來越勁,都唔緊要,因為我會搽下d野遮下佢(雖然效果唔大),最幣就係同龜蜜出街果陣我地會橋住手行,如果剃得唔乾淨一橋佢就會feel到隻手好唔舒服,剃過嘅人都會知道d毛越剃會越粗,所以剃唔乾淨就會好似比d刺吉到咁,然後佢就縮開手==又話我唔剃乾淨,鑑於佢都話咗我好耐,自己又想好睇d(廢事到時有男朋友但又因為咁而嫌棄我...又係到FF@@),唔想成日用剃刀同搽野所以就決心上網搵下邊間脫毛好,因為仲讀緊書要比學費所以都會一定要揀平嘅,而且質素都唔差嘅來去做。

全身脫毛價錢一較高下
上網search邊到脫毛好/脫毛有咩介紹/邊間脫毛平...啲資料真係五花百門,搵脫毛資料好似做緊論文咁,睇到頭暈眼花,都唔知點揀好,睇咗好耐終於都搵到幾間一較高下,我揀咗幾間都係用GentleLASE Pro 755nm嘅激光脫毛機,因為755nm係目前來講最適合亞洲人嘅波長,反黑機會低而且對於永久脫毛嘅效果係最好嘅!


20 Beauty
Beauskin
銀座calla
Wiish Derma
Devon
全身脫毛
$34800
$25800
$38400
$9800
$23800
免息分期
6-24個月
1萬可自行分期,頭12個月有得回贈手續費
24個月
/ (一個月無條件退款保證)
/

比拼完之後可以見得Wiish Derma嘅價錢係最適合小資女嘅,除翻開一個月都係$1400,最啱我呢d窮學生...而且上網啲間野嘅評價都唔錯,好多人join完都覺得OK,又唔會hard sell,仲有一點好緊要嘅就係peak hour, 冇分繁忙時段,book任何時間都可以(即係你book放工時間都得,唔會話放工時間比較繁忙唔比你book),宜家連星期日都可以book埋。因為聽佢地講,之前星期日唔開嘅,宜家幾乎全年無休,紅日都book得,夠曬方便。咁就可以就翻我放工/唔洗翻學嘅時間,置於其他比佢貴都唔花太多時間研究,不過都提下,搵料果陣有見到Devon果間成日hard sell人,如果想搵呢間做脫毛逐part計嘅脫毛記得要企硬,唔好比人sell到啊!

實試Wiish Derma脫毛到底好唔好?
上到去講低電話就可以坐係一邊等,仲有花茶飲同小小零食食,做過脫毛嘅都會知道係要填份form先,填完之後顧問就會講下用咩機,部機點點點,再問埋加唔加$3500IVO位(因為$9800唔包IVO),我覺得無需要所以就唔想再曬多$3500,之後佢都會sell下我,不過就一句起兩句止,就算唔買其他療程都無黑我面,之後簽埋份同意書就可以正式做療程啦。未做機之前會先幫我用剃刀脫毛先,無論用剃刀/做機果陣,個治療師都好細心幫我做曬成個療程,仲會問下我有無唔舒服(因為有d人做脫毛會覺得好痛,可能係本身皮膚唔適應/間脫毛中心根本無用冷凍劑/部機唔係靚野,蘋果動曾經都報導過dream beauty pro搞到個客人係脫毛嘅時候燒傷,嚴重到要留疤:( 所以咪脫毛係件小事,就求求其其搵間來做!),一d都無渣流灘,舒服到差d想訓著···所以整體來講價錢、服務、質素都OK甚至地點都好方便,如果仲搵緊脫毛又打算做曬全身嘅你,可以話你知Wiish Derma真係知道值得一試架···



Tage:
脫毛,全身激光脫毛, 激光脫毛,腋下脫毛,比堅尼脫毛,唇毛,醫學美容, 美國認證, 歐盟認證, 信心保證, GentleLASE Pro 755nmWiish Derma20 Beautybeauskin,銀座calladevondream beauty proIVO,瑋詩醫美中心,

留言

這個網誌中的熱門文章

素顏秘訣 PICOCARE真•皮秒激光 可以睇到感受到嘅幼嫩肌

【輕鬆減肥】Emsculpt 鍛練腹肌妙法 全球唯一強肌塑形 訓住練出馬甲線腹肌

簡單認清韓國幸福椅與收陰機的分別 話你到底邊樣先係最好最適合自己?